Monday, February 21, 2011

::: haRi peRtamA pOstIng Di taMpiN :::

Ari ney, hari fiRst aku kat tampIn.. hahahhahaha (aku gelak dlu keyh) ... mcam2 ragam de... biase la.. da lama kOwt ta bangOn awal2 pg bUta.. hhihihi.. dengaN mate yg ta leyh bukak.. ta pe, aku still gagah tOk ke bilik air.. upenye2.. da macam kat BANK da... kne amex nOmbOr giLiran.. hehhe~:)  pas syOk2 mandi, sakit pewOt lak.. peh!!!! VARIOUS modes la.. upenye saje je nak menguji kesabaran aku.. member aku da dOk2 bising cakap aku lambat.. Last2 die yG paling lambat,,, *mea* (bukan name sebenar) hohhhoohoh:) 1 kejadian yG ta diingini pOn berlaku.. kunci umah ta bawak.. upenye kunci yG kitOwg bawak2 kunci griLL umah.. (padan muke kitOwg) ... sampai2 disana.. bermuLa lah OrentatiOn 4 new students yG pi Hosp tampin neyh:) BebeL punye beBel.. aku dOk mengUap brape kali daaaa... nasEb aku ta tidOw depan penceramah2.. kOl 12.45pm barulah pnceramah2 lepaskan kami.... sO far Ok Loooooo di cinie....tp kite tggU akan dtg keadaan di sini camne keyh:)  

pIcturE wheN iN hOsp tampIn 4 1st Day:) 

persidangan warga IMM :)

 snap-snap ;)

ney la aku yerk :)

artis-artis :) lalalla~

muke bengang der ;P

budak kaki pOsing n baget cun :)
kOwang taw kan.. xkan kak zura lak..

ney sOwg ag yg suke gadOh ngan aku..(huda)
hahhaha:) tpi besh layan kpala dia;) 

gud Luck my freNz:)

1 comment: