Tuesday, February 8, 2011

Reunion kembali.. Ouwh serOnOknyaa...

Setelah lame da aku x bertemu ngan kawan2 lame aku... sudah tibe masenye kegilaanku akan kembali..
hagaggagagagga... (aku??? giler ker??) konpius2... dah2.. abaikan... aku nak citew neyh... tersebutlah kisah... jeng3x...hehhehe~   malam2 lah.. berlaku nye sebuah perjumpaan yg x disangka... kawan aku 2 lah.. mengOng2...huuhh~ die cakap 4 or 5 Org jew dtg.. TIBA2..... dup dap dup da jantOng aku... peh.. punye ramaiiiiii... pakai baju melayu lak2...hahahahhahahahaha~ kOrang memg lawak... aku tne nak g mane kai baju melayu neyh... bOleyh lak diOwg jawab "aku nikah............. kan kawan aku..." .. serabOt tOl diOwg.. bermUla juga bertukar2 nOmbOr telepOn masinG,, da hUhaaa sane sini.. pegY la makan...  peh!!! bapak lembap waiter kat sitU.. kat 5 Or 6 kali la aku bangOn tnye sal makanan.. da kene sOund skali baru nak Order,.. hangin2.. naseB la membe aku ramai... tgK2 jam menenjukkan jam 12 malam... membe aku sOwg xdapat2 makanan.. pe lg..kitOwg bangOn N blah sbb kebengangan..hehe~ (padan mke waiter kat situ!).. rOund punye rOund.. bLi lah burger sBB terlalu kelaparan yg teramat2.. ceewwaahh!  jam dah menunjukkan jam 1 pg, barulah burger2 nak siap.. dapat jer burger tuh,, dengan pelahapnye membe aku mkan,, peh! sgt kesian..(padahal aku pOn same).. kelaparan dOwh.. leyh gastrik... ish2... 1.30 pg barulah aku pulang ngan selamat... gambar2 akan di UPLOAD kemudian keyh.. :)) biase lah.. budak baru belajar:p

No comments:

Post a Comment