Saturday, February 19, 2011

PosTing di TampIn!!!!

YYuuuuhuuuuu!!! Akhirnya aku sampai ke TAMPIN jugak... senang la nak bLik muO tiap2 minggu...lallalalal~ Yang aku xsangka bleyh lak same pOsting with my bestie. :) Amat2 la menyerOnOkkan.. walaupOn penat nak mengemas, angkat beG, bagai.... tp penat 2 berbalOi2..hehehheeh ;) sOoo far, Tampin neyh besh jugak.. tp yg xpuas ati aku makan malam ngan udak2 neyh,aku pilih menu favourite aku.. kuew tiaw tOmyam... PEeeehhhh!!!  mEmg TAK SEDAP... aku ulang.. TAK SEDAP.. hahhah.. nape aku ckap cam2.. tOmyam nye da macam sup kOsOng taw... dah la isi kandungan dalam menu 2 cikit... harga pOn x berpatOtan .. memg sedeyh...:(
pas neyh bOikOt jelah kedai2... naseb lapO, habis jugak lah makan 2... hari neyh aku xtaw la plak nak pi jalan mane.. kOt2 de tempat menarik... aku cite kat kOwang keyh:p 

ok.. ney gambar kawan2 aku yg
berada di Tampin ;))

 hahha.. sys edna n paan.. 
camne ntah gambar paan de kat aku:)

 ejarn n abe..;)

 jay yang lOqlaq ;)

 neyh la huda;)

 neyh la my bestie :) eza and nyot-nyot (mea)

 ney la akk zura.. yg slalu melayan kerenah adeQ2  neyh :)

 neyh memey ngan tina ;)

neyh sirah ;)
 
neyh fida ngan nad :)

 

1 comment: